մաթեմատիկայի հաշվետվություն

հղում 1 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 15.09.20

հղում 2 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 16.09.20

հղում 3 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 17.09.20

հղում 4 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 24.09.20

հղում 5 ՏՆԱՅԻՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔ 23.10.20

հղում 6 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 7 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 04.02.2021

հղում 8 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 9 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 10 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 11 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 12 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ29.03.2021

հղում 13 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 14 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 15 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ 12.04.2021

հղում 16 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 17 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 18 ՄԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 19 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 20 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 21 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 22 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 23 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

հղում 24 ՄԱԹԵՄԱՏԻԿԱ

Եթե ես ունենայի իմ դպրոցը

Եթե ես ունենայի իմ դպրոցը, շատ կուզենայի, որ այն նման լիներ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրին: Կուզեի, որ իմ դպրոցում էլ երեխաները լինեին ազատ, հաճույքով սովորեին և հաճախեին դպրոց, շատ ճամփորդեին դասընկերների հետ, ինչպես մեր կրթահամալիրում է: Շատ կուզեի, որ իմ դպրոցը լիներ շատ մեծ, որպեսզի շատերը հաճախեին: Եթե ես ունենայի իմ դպրոցը ավելի հաճախ ճամփորդություններ կկազմակերպեի: Իմ դպրոցը ես կզարդարեի գույնզգույն ծաղաիկներով և փուչիկներով: Իմ դպրոցը կունենար մեծ բակ, որտեղ կլինեին գեղեցիկ այգի և խաղահրապարակ:

Մայրենիի ստուգատես

Փոքրիկ Շոպենը

Համացանցից, ձեր ընտանեկան գրադարանից կամ քո անձնական գրքերից ընտրի՛ր քեզ համար որևէ հետաքրքիր նյութ՝ ոչ ծավալուն (կարող է լինել թե՛ գեղարվեստական, թե՛ գիտական, թե՛ տեղեկատվական և այլն), կարդա՛ այն։ Բանավոր պատասխանի՛ր տրված հարցերին ու այդ ամբողջ ընթացքը տեսագրիր՝

  • Ներկայացրո՛ւ, պատմի՛ր կարդացածդ նյութը։
  • Կայի՞ն անծանոթ բառեր։ Եթե կան, որո՞նք են, ինչպե՞ս գտար բացատրությունը։
    Եթե  լինում են, ինչպե՞ս ես գտնում բացատրությունը։
  • Կարո՞ղ ես կիրառել քո կարդացածը։ Եթե այո՝ որտե՞ղ, ինչպե՞ս։
  • Ո՞ւմ կառաջարկեիր կարդալ այդ նյութը։
  • Կարդա՛ մի հատված այդ նյութից, ի՞նչ ես կարծում՝  ինչպե՞ս ես կարդում։

Դպրուցում իմ սիրելի վայրը

Ներկայացրո՛ւ ձայնագրություն՝ պատմելով դպրոցում քո սիրելի վայրի մասին։ Ինչո՞ւ է այն սիրելի։

Հորինի՛ր երևակայական պատմություն հետևյալ վերնագրերով՝

«Եթե ես ունենայի իմ դպրոցը»

Եթե ես ունենայի իմ դպրոցը, շատ կուզենայի, որ այն նման լիներ Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիրին: Կուզեի, որ իմ դպրոցում էլ երեխաները լինեին ազատ, հաճույքով սովորեին և հաճախեին դպրոց, շատ ճամփորդեին դասընկերների հետ, ինչպես մեր կրթահամալիրում է: Շատ կուզեի, որ իմ դպրոցը լիներ շատ մեծ, որպեսզի շատերը հաճախեին: Եթե ես ունենայի իմ դպրոցը ավելի հաճախ ճամփորդություններ կկազմակերպեի: Իմ դպրոցը ես կզարդարեի գույնզգույն ծաղաիկներով և փուչիկներով: Իմ դպրոցը կունենար մեծ բակ, որտեղ կլինեին գեղեցիկ այգի և խաղահրապարակ: